PENYELAMAT KEPADA MASALAH RAMBUT GUGUR? - BROKOLI SCALP BOOSTER 2 IN 1

Friday 7 September 2018

PENYELAMAT KEPADA MASALAH RAMBUT GUGUR? - BROKOLI SCALP BOOSTER 2 IN 1


Assalamualaikum and hye readers.



Masalah keguguran rambut selalu dialami oleh sesiapa sahaja yang berambut panjang. Lebih parah lagi bila berambut pendek juga turut mengalami masalah yang sama. Sakit mata bila tengok rambut-rambut yang berselerak di atas lantai.


Tak dinafikan ai pun ada masalah yang sama. Ai rasa keguguran rambut ni normal. Ada yang gugur sedikit dan ada yang gugur banyak. Kalau rambut korang tak gugur langsung, korang memang terbaik. Tapi kalau keguguran rambut korang terlalu teruk sehingga mengakibatkan botak, itu korang kena lakukan sesuatu.


Walalupun keguguran rambut ai kategori yang normal, tapi sakit sangat mata ni tengok rambut tu bertaburan. Kebetulan ai terjumpa dengan satu produk iaitu Brokoli Natural Hair Rescue, Scalp Booster 2 in 1. Bagus ke tak bagus produk ni? Kena lah ai cuba dulu baru lah tahu bagus atau tidak. Lelaki pun boleh gunakan. Jangan ingat lelaki sentiasa berambut pendek, tetapi tidak mengalami masalah keguguran rambut.




Korang tau tak, satu per tiga lelaki di dunia ini sekarang amat terancam untuk mengalami kebotakan menjelang usia 35 tahun. Hurmm harap-harap Encik Husband tidak tergolong di dalam peratusan tersebut. Individu yang botak ni bukan semuanya yakin dengan penampilan itu. Bila rasa diri ni tak cantik atau tak kacak, macam mana nak ada keyakinan tu. 


Punca-punca masalah rambut seperti stress, kurang nutrisi, merokok dan alkohol merupakan punca utama kepada masalah rambut. Ya, ai rasa ai kurang nutrisi lah. Stress tu memang selalu. Mungkin itulah penyebab utama masalah keguguran rambut yang ai alami. Alhamdulillah selama ai hidup, belum pernah ai cuba merokok dan mabuk-mabuk.


Tujuh puluh peratus wanita mengalami masalah rambut. Korang nampak tak betapa bermasalahnya kaum wanita ni. Hahaha. Selain dari masalah yang ai nyatakan tadi, penggunaan produk rambut yang tidak sesuai juga mengundang kepada masalah rambut. Makanan juga merupakan salah satu punca. Itu yang jadi kurang nutrisi, stress, sakit dan sebagainya.


Satu lagi produk unik di bawah rangkaian Imaan Suci World. Brokoli Scalp Booster 2 in 1 ini adalah gabungan serum kulit kepala yang kaya dengan nutrisi dan mesin urut kepala yang disatukan dengan kuasa gegaran khas untuk membantu mengaktifkan peredaran darah di kulit kepala. Dengan menggunakan Brokoli Scalp Booster 2 in 1 ini, korang akan merawat masalah keguguran rambut sambil mengurut kulit kepala. Syok ke tak?




Pasti ramai yang tertanya-tanya bagaimana Brokoli Scalp Booster mampu membuatkan rambut dan kulit kepala korang menjadi sihat kan? Sebenarnya Brokoli Scalp Booster ini adalah hasil kombinasi daripada minyak jojoba. Minyak jojoba di dalam serum membantu menguatkan akar rambut selain meransang pertumbuhan rambut yang baru. Serum ini menyuburkan rambut dari akar hingga ke hujung. Lepas ni nak buat iklan kibar-kibarkan rambut yang sihat dan bersinar apabila terkena pancaran matahari lah. Ok tak boleh, dosa!


Brokoli Scalp Booster ini juga berfungsi untuk membuang sel kulit mati atau kita kenali sebagai kelemumur dan kudis di kepala. Ia juga membersihkan dan melindungi rambut dan kulit kepala korang di samping mengawal peratusan keguguran rambut. Kulit kepala sihat, masalah keguguran pun tiada atau berkurang. Jadi, dapatlah mengelakkan kebotakan.


Jangan risau kerana serum ini tidak berminyak dan tidak melekit. KKM pun dah luluskan. Kesan seawal dua minggu terpulang pada penggunaan dan masalah kulit kepala. Senang je nak gunakan, macam kat salon rambut. Sesuai untuk hilangkan stress. Untuk kesan yang lebih mujarab, gunakan juga Brokoli Grow Me Growth Shampoo dan Brokoli Treat Me Hair Growth Treatment. Untuk keterangan lanjut sila layari www.imaanworld.com.




aisyaismail

5 comments:

  1. Wah! macam best jer... Brokoli scalp booster ni.
    Mrs.A pun banyak rambut gugur huhuhu...

    ReplyDelete
  2. Mudah2an berkesan.
    Pakcik dah tua, botak takpe

    ReplyDelete
  3. rambut sha selalu jugak gugur, selalu kena marah sebab rambut bersepah hahaha kena try ni

    ReplyDelete
  4. ada baby ni rambut senang nak gugur..kena guna scalp booster ni utk atasi masalah rambut gugur

    ReplyDelete

Janga lupa untuk tinggalkan komen =D