WAJAH BARU BEDAK AGNESIA DENGAN WANGIAN YANG MENYEGARKAN - Aisya Ismail

Friday, 2 August 2019

WAJAH BARU BEDAK AGNESIA DENGAN WANGIAN YANG MENYEGARKAN

Assalamualaikum and readers.



Sebut sahaja bedak Agnesia, ai terus teringatkan bedak dalam tin empat segi yang mak ai akan lumur di kulit ai setiap kali ai mengalami kegatalan. Sampai sekarang pun ai masih gunakannya, tapi dah tak jumpa lah yang dalam tin macam dulu.


 Bedak Agnesia


Lebih 80 tahun berada di pasaran

Bedak Agnesia ni dah boleh sangat kalau nak digelarkan sebagai bedak legend. Kenapa ai cakap bedak legend? Sebab jenama Agnesia sudah lebih 80 tahun berada di pasaran. Maknanya zaman atuk nenek kita dulu pun dah ada bedak ni.


Selalunya, barang yang bertahan lama di pasaran adalah barang yang lebih bagus dari yang baru. Kalau tak, takkan lah produk itu bertahan berpuluh tahun lamanya. Betul tak? Banyak je produk yang tak kekal di pasaran dan tak banyak yang bertahan. Agnesia salah satu jenama yang mampu bertahan  di dalam pasaran.


Wajah baru dengan wangian yang menyegarkan

Bedak Agnesia sekarang sudah berwajah baru di bawah rangkaian Beau Care dengan haruman lavender dan ros yang pasti menenangkan. Ai lebih suka bau lavender. Tapi, ada juga yang lebih gemarkan bau ros. Ikut selera bau masing-masing.


 Bedak Agnesia


Jenama bedak Agnesia tidak mengandungi asbestos dan terbukti mampu untuk membasmi 99.9% bakteria. Rumusan bedak Agnesia Hygiene Care memang terkenal dengan melegakan dari kegatalan kerana ia mengandungi bahan pelindung serta anti bakteria dengan 25% Zink Oksida dan 0.5% Chlorohexidine.


Bedak ini juga mampu menyerap lembapan yang berlebihan pada kulit. Maklum sahaja lah, cuaca di Malaysia ni memang senang buat badan kita berpeluh. Bedak Agnesia merupakan pilihan yang terbaik kerana mampu menyegarkan dan mengeringkan kulit. Kering daripada kelembapan dan gatal tau. Bukan kering yang sampai dehidrasi. Jangan silap ok.


Bedak Agnesia disahkan halal

Paling penting, bedak Agnesia sudah disahkan Halal. Jadi, tak perlu perlulah korang nak risaukan tentang isu halal dan haram bedak ini. Bedak Agnesia sangat sesuai dan elok digunakan setiap kali selepas mandi. Bedak ini juga selamat dan sesuai untuk kegunaan anak dan juga seisi keluarga.

Kebetulan kakak ai tengah mengandung anak yang ketiga. Masa ai letak gambar bersama bedak Agnesia di instagram, dia minta ai hadiahkan satu set bedak ini untuk kelahiran anaknya nanti kerana dia memang gunakan bedak ini sejak anak yang pertama. Bedak Agnesia mampu milik, jadi ai tak ada masalah untuk hadiahkan kepadanya.


 Bedak Agnesia



Di mana bedak Agnesia boleh didapati?

Tak susah pun nak cari bedak Agnesia ni. Rangkaian bedak Agnesia boleh didapati di semua farmasi utama, Aeon Wellness, pasar raya besar seperti Mydin dan juga 99 Speedmart. Untuk sebarang maklumat lanjut, sila layari https://www.facebook.com/AgnesiaMY/.




aisyaismail

12 comments:

Janga lupa untuk tinggalkan komen =D