PG MALL 916 CULTURAL DAY, BOOST DAN HEALTH AND BEAUTY ESSENTIAL WEEK

Wednesday 9 September 2020

PG MALL 916 CULTURAL DAY, BOOST DAN HEALTH AND BEAUTY ESSENTIAL WEEK


Assalamualaikum and hye readers.



Sejak dua menjak ni, tangan ai asyik gatal je nak scroll handphone. Banyak sangat promosi shopping online yang menarik hati. Saja-saja je nak cuci mata. Mana tahu ada yang berkenan dan harga pun berpatutan, boleh lah beli. Bukan nak membazirkan duit, tapi sekadar nak beri ganjaran pada diri sendiri.


Salah-satu kedai online yang ai suka scroll adalah di PG Mall. Banyak sangat promosi yang menarik akhir-akhir ini. Sampai rasa bersalah kalau tak tengok promosi apa yang ada di PG Mall. Sekali masuk, mesti ada yang nak dibelinya. Eh, masih ada lagi ke yang tak tahu apa itu PG Mall?


Apa itu PG Mall?



PG Mall adalah platform e-dagang No.1 di Malaysia. PG Mall bukan kedai online baru tau, tapi dah wujud sejak tahun 2017. Maknanya dah 3 tahun pun kewujudannya dan satu-satunya platform e-dagang tempatan di Malaysia.


Bukan itu sahaja, PG Mall juga dah tersenarai sebagai top 3 shopping online yang paling banyak dikunjungi di Malaysia oleh Iprice insight. Untuk memudahkan segala urusan membeli belah korang, PG Mall menerima semua cara pembayaran termasuklah dengan menggunakan e-wallet seperti Touch n' Go dan Boost.


916 Gold Cultural Day (15 - 17 September 2020)



Berita baik untuk semua pencinta emas termasuk ai, bermula dari 15 sehingga 17 September ini, PG Mall ada mengadakan 916 Cultural Day. Persatuan Emas Malaysia (MGA) telah mengistiharkan 9.16 sebagai hari 'Gold Cultural Day' atau 'Hari Kebudayaan Emas' yang jatuh pada 16 September pada setiap tahun.


Objektif 9.16 Gold Cultural Day ini adalah untuk memberikan kesedaran tentang emas yang sangat sinonim dengan budaya di Malaysia. Selain itu, sebagai langkah meransang ekonomi emas tempatan dan membantu perdagangan dua hala Malaysia.




916 yang mewakili 22 karat emas adalah angka yang sangat istimewa di dalam industri emas. Di hari yang istimewa ini, PG Mall menawarkan pembelian emas perhiasan dengan harga kilang dan penghantaran adalah percuma! Mana-mana peruncit dan pemborong juga boleh membeli dan jual semula dengan harga dari kilang. Wahhh, ai tak sabar! Klik link ni https://pgmall.my/Jewellery-1


Oh ya, jangan lupa untuk tuntut kupon kedai tau. Kalau tak, korang yang rugi nanti.




Touch n' Go (1 - 30 September 2020)



Istimewa untuk pembeli baru di PG Mall! Korang hanya perlu berbelanja minimum sebanyak RM15 dan korang akan mendapat tambah nilai e-wallet sebanyak rm3. Tapi pastikan korang membayar dengan menggunakan eWallet Touch n' Go korang.


Boost (5 September - 4 Oktober 2020)



Korang yang suka membuat pembayaran melalui e-wallet, jangan lepaskan pulangan tunai sebanyak rm3. Bermula dari 5 September sehingga 4 Oktober 2020, dengan perbelanjaan minimum rm15, korang layak untuk mendapatkan pulangan tunai rm3 dengan pembayaran secara Boost e-wallet.


Health & Beauty Essential Week (15 - 30 September 2020)



Emas murah ada, pulangan tunai pun ada. Apa pula yang menarik dengan Health & Beauty Essential Week ni? Dari 15 - 30 September 2020, dengan pembelian minimum sebanyak rm100 korang akan dapat diskaun sebanyak rm25 dan penghantaran percuma terhad kepada rm4. Jangan lupa gunakan kod : LOVEPGHB25.



Nak dapatkan diskaun rm30 pun boleh. Tapi korang kena berbelanja minimum rm150 dan menggunakan kod : LOVEPGHB30. Penghantaran percuma terhad kepada rm4.


Seronok kan nak berbelanja kalau banyak tawaran yang menarik di depan mata. Dari nak cuci-cuci mata terborong pula macam-macam. Siapa macam ai? Ok kita geng! Hahaha! Pada yang belum ada akaun PG Mall, korang boleh daftar akaun korang menggunakan refferal link ini https://bit.ly/3gIhXij.



Jom shopping sekarang!! Rugi kalau tak dapatkan semua promo ini. Untuk maklumat lanjut, korang boleh klik link di bawah ini.


Instagram : www.instagram.com/pgmall.my/


#PGMall #onlineshopping #shopping #MalaysiaNo1ecommerceplatform #ecommerceplatform #Shopnow #Shoponline #ByMalaysiansToMalaysians #916sale #Goldculturalday #MGA #MalaysianGoldAssociation #Touchngo #boost #healthandbeautyessencialweeek





aisyaismail

44 comments:

  1. Ni yang best guna e-wallet.. siap dapat cash back

    ReplyDelete
  2. Heheh un dh tgk2 dahh ...kelabu mata i tau.. berkilat2

    ReplyDelete
  3. wowww emas pun ada jual menarik pgmall ni

    ReplyDelete
  4. Jom la kita shopping.. Bnyak offer tu

    ReplyDelete
  5. wow PGMall ada jual emas. Harga boleh tahan juga tu.

    ReplyDelete
  6. dah tengok dah..memendam perasaan je la.. Tu yang malas nak tengok tu.. hahaha

    ReplyDelete
  7. Best kann ada jual jual emas. Boost pun boleh dapat rm3 cashback

    ReplyDelete
  8. menarik! jom shopping kat pg mall!

    ReplyDelete
  9. eee..tengok emas mmg la jadi gatal kan tangan nak scroll. hihi

    ReplyDelete
  10. uiiiii 'menjerit' poket tgk semua ni hahahah

    ReplyDelete
  11. Wahhh shopping emas murah, bestnya!

    ReplyDelete
  12. byknya tawaran kt pgmall.. mmg suka la shopping kat sini..

    ReplyDelete
  13. Yang nak beli Emas tu, memang sesuai sangat beli waktu promo ni.

    ReplyDelete
  14. sy kalau boring pandai jg scroll shopee tu. nnt sy try pula godek2 PGMall

    ReplyDelete
  15. byknya promo menarik kt pgmall

    ReplyDelete
  16. Merelip2 mata tgk emas dalam PG mall ni aisya hehe

    ReplyDelete
  17. dah shopping emas ke tuuu.. hehehhe

    ReplyDelete
  18. Whoa nak shopping kat pg mall. Sekarang juga nak daftar

    ReplyDelete
  19. hahaha this pg mall mmg tak pernah mengecewakan

    ReplyDelete

Janga lupa untuk tinggalkan komen =D