Bekas Pemain Bola Sepak Inggeris, Michael Owen Nak Pergi Ke AEON Mall?

Thursday 13 June 2024

Bekas Pemain Bola Sepak Inggeris, Michael Owen Nak Pergi Ke AEON Mall?


Betul ke bekas pemain bola sepak Inggeris, Michael Owen nak pergi ke AEON Mall? Peminat Michael Owen, peminat Liverpool dan peminat tegar England, korang tak boleh terlepas peluang ni tau!


AEON Mall dengan sukacitanya nak bawakan bintang bola sepak legenda ini kepada korang sebagai sebahagian daripada kempen Active Beat AEON yang berlangsung dari 1 Jun hingga 31 Ogos. Ini mungkin peluang korang dalam seumur hidup untuk berjumpa sendiri Michael Owen depan mata.


Bukan jumpa je, korang pun berpeluang untuk makan malam secara eksklusif bersama beliau. Wahhh ruginya siapa yang tak nak tu.


AEON Mall


Baca juga: 12 tempat menarik di Hatyai


Bagaimana nak berjumpa Michael Owen di AEON Mall?

Caranya mudah sahaja dengan dua langkah di bawah.


1. Beli-belah di AEON

Buat pembelian dari pelbagai jenama dan penyewa di AEON Mall. Resit tu mestilah resit dari AEON Mall tau. Kalau jenama ada dalam AEON, tapi beli di luar tidak diterima sama sekali.


2. Tebus tempat anda

Tunjukkan resit pembelian korang di Kaunter Maklumat AEON Mall dan tebus pas korang untuk bertemu dengan Michael Owen. Mudah kan?


Atur cara dan syarat bertemu Michael Owen

1. Meet & Greet


28 Jun 2024 di AEON Mall Ipoh Station 18

29 Jun 2024 di AEON Mall Cheras Selatan

30 Jun 2024 di AEON Mall Bukit Indah

1 Julai 2024 di AEON Mall Nilai


Korang perlu berbelanja sebanyak RM300 untuk pemegang kad UOB untuk jenama yang terpilih atau RM500 untuk yang bukan pemegang kad UOB untuk semua jenama. Pembelian mestilah maksimum gabungan 3 resit sahaja pada hari yang sama.


2. Exclusive Dine-In


28 Jun 2024 di AEON Mall Kinta City

29 Jun 2024 di AEON Mall Bukit Indah

30 Jun 2024 di AEON Mall Tebrau City

1 Julai 2024 di AEON Mall Shah Alam


Korang perlu berbelanja sebanyak RM600 untuk pemegang kad UOB dengan jenama yang terpilih atau RM800 untuk yang bukan pemegang kad UOB dengan semua jenama. Pembelian mestilah maksimum gabungan 3 resit sahaja pada hari yang sama.


AEON Mall


Tertakluk pada terma dan syarat

Jangan lepaskan peluang berjumpa dengang Michael Owen pada tarikh yang di atas. Tunggu apa lagi? Jom membeli-belah di AEON Mall untuk peluang dapatkan tiket secara eksklusif ini. 


Kalau bukan kali ini, tak tahu bila lagi. Bagi tau mak ayah kakak abang adik kawan mak cik pak cik dan semua kenalan korang. Benda baik perlu dikongsikan!


Tertakluk pada terma dan syarat. Untuk sebarang maklumat lanjut, layari...


Facebook: @AEONMallMY

Instagram: @aeonmallmalaysia

TikTok: @aeonmall.malaysia

Website: www.aeonmallmy.com

1 comment:

  1. Fuyyooo Michael Owen nak dtg Malaysia .. 90-an punya dan awal 2000 ni lagend bola sepak.. Jarang ke Aeon mall ni.. kena pergi bershopping di Aeon la macam ni huhu :D

    ReplyDelete

Janga lupa untuk tinggalkan komen =D