LIRIK LAGU MUNGKIN - MELLY GOESLOW (OST ANDAINYA TAKDIR 2) - Aisya Ismail

Sunday, 5 August 2018

LIRIK LAGU MUNGKIN - MELLY GOESLOW (OST ANDAINYA TAKDIR 2)

Assalamualaikum and hye readers.



Drama Andainya takdir 2 ni sudah pun melabuhkan tirainya pada Khamis lalu. Namun, lagu ost drama ini masih terngiang-ngiang di kepala ai. Hehehe. Kalau korang nak dengar lagu ni, boleh dengar di youtube "Mungkin - Melly Goeslow".  Ok jom kita nyanyi sama-sama.




Mungkin.. aku bisa bercinta dengan kamu
Kendati kata-katamu selalu
Menusuk jantung melukaiku

Mungkin.. ku mahu memaafkanmu kembali
Demi cinta yang ada di hatiku
Meloloskanmu dari kata pisah

Mungkin sang fajar dan sayap-sayap burung patah
Menyaksikan kita berseteru
Selalu tak pernah damai

Mungkin cintaku terlalu kuat dan menutupi
Jiwa yang dendam akan kerasmu
Sehingga kita bersama.. mungkin

Mungkin.. ku mahu memaafkanmu kembali
Demi cinta yang ada di hatiku
Meloloskanmu dari kata pisah.. mungkin

Mungkin.. ku mahu memaafkanmu kembali
Demi cinta yang ada di hatiku
Meloloskanmu dari kata pisah

Mungkin sang fajar dan sayap-sayap burung patah
Menyaksikan kita berseteru
Selalu tak pernah damai

Mungkin cintaku terlalu kuat dan menutupi
Jiwa yang dendam akan kerasmu
Sehingga kita bersama

Mungkin cintaku terlalu kuat dan menutupi
Jiwa yang dendam akan kerasmu
Sehingga kita bersama.. mungkin


P/s : Jujur ai cakap, ai suka drama ni tapi ai tak suka kesudahannya. Macam tergantung. Harap-harap tak adalah Andainya Takdir 3. Cerita meleret-leret ni selalunya merapu je. Entah apa-apa masalah lain lah yang timbul nanti.




aisyaismail

5 comments:

  1. saya suka dengan lagu ni hehe. saya follow sini ye followers ke 400

    ReplyDelete
  2. sepatutnya takyah getback huhu taksuka betul pengakhiran dia, janganla ada 3 pulak

    ReplyDelete
  3. Belum dengarlagi lagu ni.
    Dramanya pun tak tenguk.

    ReplyDelete

Janga lupa untuk tinggalkan komen =D