MENANG DUIT RAYA RM3,000 DAN DAPATKAN KOD DISKAUN - SOFEAROSE

Saturday 18 April 2020

MENANG DUIT RAYA RM3,000 DAN DAPATKAN KOD DISKAUN - SOFEAROSE


Assalamualaikum and hye readers.



Jenama hijab dan pakaian muslimah, SofeaRose sudah tidak asing lagi di kalangan pencinta fesyen muslimah di Malaysia. Kalau tanya pada hijabista di Malaysia ni mesti kebanyakkannya kenal akan jenama ini. Pada yang belum mengenali jenama SofeRose, korang pergilah intai-intai instagram @sofearose. Mesti banyak koleksi yang korang gemari.




SofeaRose tidak pernah lupa untuk mengambil berat akan perkembangan kaum wanita di Malaysia terutamanya. Sebab itu mereka nak kongsikan duit raya sebanyak RM3,000 dengan korang. Menerusi program #duitrayaSofeaRose, korang boleh rebut peluang untuk mendapatkan duit raya sebanyak RM500 selama 6 bulan berturut-turut. Seronoknya.


Macam mana nak dapatkan duit raya tu? Caranya mudah sahaja. Korang hanya perlu membuat pembelian minima sebanyak RM109 melalui website www.sofearose.com atau facebook @sofearose atau instagram @sofearose_hq atau melalui agent dan dropship SofeaRose yang berdaftar.




Untuk pembeli yang terawal, korang akan dapat dua penyertaan untuk memenangi #duitrayaSofeaRose. Ini bermakna peluang korang untuk menang lebih cerah. Pemenang akan dipilih secara LIVE di facebook dan instagram SofeaRose. RM500 akan terus dikreditkan ke dalam akaun bank pemenang setiap 5hb selama 6 bulan berturut-turut.


SofeaRose sudah mula mencipta nama sejak tahun 2014 dan aktif mengeluarkan koleksi Art To Wear yang pernah digayakan di pentas antarabangsa seperti di London pada tahun 2016 dan Madrid pada tahun 2017. Empayar SofeaRose terus melebarkan sayapnya dengan SofeaRose x Erra Fazira melalui pelancaran The Primadona Series. Sekali lagi SofeaRose mencipta nama dengan kolaborasi SofeaRose x Diana Danielle Grandeur Raya 2020. Terdapat 40 pilihan koleksi raya bergaya mewah dengan harga yang mampu milik.





Baru-baru ini juga SofeaRose terkesan dengan berita keluarga yang kurang dan tidak berkemampuan kerana pandemic COVID-19 dan melancarkan tabung COVID19 SofeaRose. Sebanyak 5% daripada hasil jualan akan didermakan kepada keluarga yang kurang bernasib baiik. SofeaRose juga membubarkan yuran pendaftaran sebagai dopship untuk membantu mereka yang terkesan dari COVID-19 untuk mencari pendapatan sampingan. Inilah masa korang nak jadi droppship tanpa yuran.


Jom sama-sama kita support jenama SofeaRose. Sambil-sambil kita membeli-belah, kita juga dapat bersedekah dan merebut peluang untuk memenangi duit raya. Dan yang paling penting, produk daripada SofeaRose best!








Nak lagi best? Dapatkan diskaun sebanyak 10% untuk pembelian baju raya dengan mneggunakan COUPON CODE AISYA10 semasa pembelian di website SofeaRose. Kod diskaun ini khas untuk pembaca blog www.aisyaismail.com sahaja tau. Jangan lepaskan peluang menarik ini.



aisyaismail

11 comments:

Janga lupa untuk tinggalkan komen =D