Ecolite Collagen Bird's Nest Drinks - Packaging Baru Dalam Pouch

Monday 26 June 2023

Ecolite Collagen Bird's Nest Drinks - Packaging Baru Dalam Pouch


Sarang burung memang bagus untuk kesihatan dan kecantikan. Tak hairanlah kita boleh lihat pelbagai jenis minuman kolagen sarang burung yang ada di pasaran sampai tak tahu nak pilih yang mana satu. Ai dah ada pilihan iaitu Ecolite Collagen Bird's Nest Drinks


Minuman sarang burung sangat dikenali sebagai minuman yang berkhasiat. Ia mempunyai pelbagai manfaat. Tapi jangan salah faham, sarang burung ni bukan sarang burung yang yang biasa kita lihat atas pokok atau kat depan rumah yang diperbuat daripada rumput dan daun-daun kering tu. Sarang burung yang berkhasiat ni adalah sarang burung dari air liur burung layang-layang yang dah mengeras. 


Baca juga: Ecolite Boostick Concentrated baik untuk kesihatan badan, mata dan kulit


Ecolite Collagen Bird's Nest Drinks


Kenapa Ecolite Collagen Bird's Nest Drinks?

Ecolite Collagen Bird's Nest Drinks diperbuat daripada sarang burung tulen dan kolagen dengan menggunakan gabungan teknologi canggih terkini dan resipi tradisional. Sangat sesuai untuk semua generasi umur tidak kira korang adalah pelajar, pekerja ataupun sudah bersara. 


Beauty in pouch!

Dulu minuman ini di dalam botol kaca, tapi sekarang dah dalam pouch yang mudah untuk diminum dan dibawa ke mana-mana dan pada bila-bila masa sahaja. Di rumah, di pejabat, di pusat membeli-belah, di dalam kereta, malah sewaktu berkelah pun boleh tau.


Nak simpan dalam peti sejuk pun cantik dan kemas je bila disusun elok. Hanya packaging sahaja yang bertukar, yang lain-lain tetap sama seperti di dalam botol kaca. Jadi jangan bimbang rasa minuman kolagen kegemaran korang dah tak sama seperti dulu kerana rasanya tetap sama.


Ecolite Collagen Bird's Nest Drinks


3 perisa yang memikat

Ecolite Collagen Bird's Nest Drinks kini terdapat dalam 3 perisa.

Original

Ecolite Collagen Bird's Nest Drinks


Longan

Ecolite Collagen Bird's Nest Drinks


Lychee & Rose Syrup

Ecolite Collagen Bird's Nest Drinks


Cuba teka Ai suka perisa yang mana satu? Semua sedap kerana rasanya yang mesra dengan tekak, tapi Ai paling suka perisa Lychee dan Rose Syrup sebab ada rasa laici dan serpihan jelly di dalamnya. Memang kegemaran Ai lah perisa laici ni. Nak lagi sedap, simpan di dalam peti sejuk. Sehari boleh habis semua tau! Tapi sehari 1 pouch  sudah memadai untuk badan kita. Jangan terlebih minum pula ye.


Siapa yang perlukan Ecolite Collagen Bird's Nest Drinks?

Bagi mereka yang mecari minuman yang sihat dan menjaga kecantikan, Ecolite Collagen Bird's Nest Drinks sangat sesuai untuk korang. Lebih-lebih lagi mereka yang sibuk dengan kerja mahupun aktiviti harian tapi nak menjaga kulit dengan cara yang leih mudah, minum selalu minuman kolagen ini. Jangan bagi alasan tak sempat. Simpan je dalam beg dan minum pada bila-bila masa yang korang rasa nak minum.


Bahan-bahan yang digunakan

Air, gula pasir, gula batu, kolagen peptida (ikan), sarang burung, pemekat (INS 401, INS 415), pengawal asid (INS 500(ii)), penstabil (INS 418) dan perisa yang dibenarkan.


Harga di pasaran

Harga mestilah mampu milik. Hanya RM5 sahaja satu pouch. Nak jimat, beli masa ada tawaran harga murah, berbaloi-baloi! Ecolite Collagen Bird's Nest Drinks ada pilihan nak beli 1 pouch boleh, nak beli satu kotak pun boleh. Mengikut kesesuaian poket korang. Yang paling penting, ada sijil halal JAKIM!


Di mana nak beli?

Korang boleh beli di mana-mana outlet Guardian yang berhampiran. 


Ecolite Collagen Bird's Nest Drinks


Goncang sebelum minum

Pastikan korang goncang dulu Ecolite Collagen Bird's Nest Drinks sebelum minum. Simpan di tempat yang dingin dan kering serta elakkan daripada terbiar di bawah cahaya matahari untuk jangka masa yang lama. 


Selepas dibuka, simpan di dalam peti sejuk jika tak habis minum dan pastikan korang habis minum sebelum 24 jam selepas dibuka. Jangan nak jimat sangat sampai abaikan aspek kesihatan yang lain. Ingat tu! Pastikan juga korang tak minum Ecolite Collagen Bird's Nest Drinks ni jika bungkusan sah terkoyak, rosak atau mengelembung.


Keterangan lanjut

Website

www.ecolite.com.my

Instagram

ecolite_malaysia





aisyaismail

16 comments:

Janga lupa untuk tinggalkan komen =D